Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~pakos3 | użytkownik

imię i nazwisko adreskraków zarejestrowany27.02.2007 @14:28:08 ostatnio na stronie12.05.2013 @17:37:10



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze726 posty na forum29

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~NAJGESTPAN    09.12.2011 @21:22:50
Kalendarze rzucili, tym razem wyjątkowe po dwakroć, bowiem nie tylko do oglądania, ale do czytania też http://allegro.pl/show_item.php?item=1988351313#tabsAnchor
_______
KALENDARZ NA DOBRY ROK 2012 http://allegro.pl/show_item.php?item=2015848737
~abstrakt8    29.06.2010 @17:59:54
you are the man! mam nadzieje że pracujesz w swoim fachu bo talent z ciebie mega
~reevi    26.04.2010 @23:55:37
zadziwiasz
~KingKy    05.04.2010 @11:50:12
siema, powróciłem. pozdroooo :D
~wieszaq    18.03.2010 @18:35:38
dajesz radę poogarniam troche
+siud    14.01.2010 @12:57:10
zapraszam do wklejenia się w idee..
http://www.digart.pl/grupy/13467/STAPIAC_PLASTIK/
pięć!
~xiondzz    04.10.2009 @20:55:58
tworzysz w cinemie?
~matsky    27.09.2009 @22:26:50
niezle rzeczy klepiesz
~zdoonek    25.09.2009 @10:08:42
spoko ! cisnij tam cisnij
!STRZYG    24.09.2009 @00:08:23
no i git
+Tofiq    16.09.2009 @19:04:40
całkiem zgrabnie =]

pozdrawiam zdolnego Krakowianina

ps. konkurencja kutfa
~zdoonek    16.09.2009 @13:18:41
zawsze moge tam wrocic ale narazie mi sie nie chce i w sumie niby freelance czytaj opierdalam sie ;]
~zdoonek    16.09.2009 @13:05:43
no to prawda doswiadczenie sie liczy niestety, ja teraz sam zrezygnowalem z roboty wakacje mam, no ale te rendery kosa robisz dziwne ze nie chca
~malchov    16.09.2009 @12:56:19
MISZCZ!
~plasticz    16.09.2009 @12:12:28
Jesteś z Krakowa a tam jest spoko ciekawych agencji do których mógłbyś się przejść z foliem. Poważnie Tobie mówi Twoje arty robią wrażenie.
_______
PLASTICZ creative agency http://www.plasticz.pl
~plasticz    16.09.2009 @11:20:15
sam robisz rendery? hamburger mnie zabił człowieku ty z takim portfolio szukasz pracy? praca powinna znaleźć ciebie pisz do K2
_______
PLASTICZ creative agency http://www.plasticz.pl
~zdoonek    13.08.2009 @14:18:01
twoja tez hehe :D
~VanillaFrame    10.08.2009 @20:36:07
Podoba mi się Twoja najnowsza praca. Naprawdę niezłe wykonanie. Masz może jakies portfolio?
A właśnie, jak szukasz pracy? Bo ja również chętnie przyjęłabym jakieś zlecenia freelance, chociaż przyznam się,że jeszcze nigdzie nie składałam propozycji
A na Behance, wystarczy na głównej stronie wejść w SIGN IN, tam wpisujesz swojego maila i pod spodem musisz opisać swoją kreatywną twórczość, a dokładnie "Tell us about your Creative Work". Następnie czekasz na e-mail zwrotny, w którym znajduje się zaproszenie i tyle
~VanillaFrame    08.08.2009 @18:13:07
te najnowsze prace są świetne
fajnie by było kiedyś jakiś collab zrobić albo współpracę..
pozdrawiam!
!forin    07.08.2009 @17:07:24
dzieki!
_______
pracownia graficzna ProjektowanieOrg*
--
http://www.projektowanie.org . projektowanie . org

PROJEKTOWANIE.ORG* FACEBOOK, ZAPRASZAMY! : http://www.facebook.com/pages/ProjektowanieOrg/134151936607896
~zdoonek    20.07.2009 @20:37:22
daj spokoj w tym kraju i tak ciezko cos ladnego przepchnac, tu w wawie troche roboty jest, chaltura i tak ;p
~zdoonek    20.07.2009 @20:31:53
tobie sie nalezy ! ;]
~enjin    27.06.2009 @11:56:55
no problemo jak to się mówi w kalifornii
_______
http://www.enjin.pl w w w . e n j i n . pl
~Baudi    21.06.2009 @19:19:01
super prace. poobserwuje
_______
http://www.balazy.pl balazy.pl <- nowe portfolio
1 2 3 4 5 6 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt